Klienti (emitenti, majitelé nezařazených účtů) Centrálního depozitáře cenných papírů (CDCP) mají k dispozici novou elektronickou službu v podobě online rezervačního systému schůzek, prostřednictvím kterého si mohou snadno naplánovat a následně zarezervovat schůzku s pracovníky CDCP v termínu, který jim vyhovuje a který nejlépe zapadá do jejich časového rozvrhu. Rezervační systém je klientům k dispozici na webové adrese www.cdcp.cz – Rezervujte si schůzku.
Rezervace schůzky online je možná pro následující služby:
Služby pro emitenty cenných papírů:
- Emitent – Uzavření smlouvy, dodatku
- Emitent – Žádost o výpis z emise
- Emitent – Příkazy a žádosti
- Emitent – Ostatní služby
Služby poskytované majitelům nezařazených účtů
- Nezařazený majetkový účet – Podání žádosti o výpis
- Nezařazený majetkový účet – Změna údajů
- Nezařazený majetkový účet – Darování nadačnímu fondu
- Nezařazený majetkový účet – Ostatní služby
Datum a čas schůzky si klient vybere v rezervačním kalendáři, který je zobrazen u každé služby. V kalendáři se klientovi zobrazí všechny volné termíny pro následujících 30 pracovních dní. Předpokládaná doba schůzky s klientem je uvedena u každé výše uvedené služby. Pro úspěšné provedení a odeslání rezervace musí klient dále poskytnout veškeré údaje, kterou jsou v rezervačním formuláři označeny jako povinné. Potvrzení s odkazem na detail rezervované schůzky obdrží klient na zadaný e-mail. Prostřednictvím stejného odkazu může klient schůzku zrušit nebo přeplánovat.