Burza cenných papírů Praha po 18 letech přichází s úpravou své vizuální identity. Poslední změnou v tomto směru prošla burza v roce 2005, kdy bylo představeno logo s charakteristickými písmeny PX. Nyní dochází k úpravě stylizace těchto písmen, tak aby bylo logo modernější a více odpovídalo současným grafickým trendům. 

Svoji vlastní vizuální identitu získává nově Centrální depozitář cenných papírů, který ji doposud sdílel s burzou. Vzhledem k měnící se struktuře byznysu, větší orientaci na koncové klienty a připravovaným projektům je vlastní vizuální identita žádoucí. Nové logo Centrálního depozitáře cenných papírů si však zachovává vizuální podobnost s logotypem Burzy cenných papírů Praha, takže je příbuznost a byznysová propojenost obou společností stále patrná. „Tuzemský kapitálový trh stále potřebuje osvětu ohledně jeho funkce a významu, a to jak mezi veřejností, tak také politiky. Pražská burza je již zavedenou značkou, ale Centrální depozitář cenných papírů a jeho roli zná málokdo. Věřím, že vlastní identita pomůže zviditelnit, a především lépe porozumět přínosu této instituce na finančním trhu“, říká Ondřej Dusílek, generální ředitel Centrálního depozitáře cenných papírů.