Tato stránka používá soubory cookie k poskytování co nejlepší služby. Další informace
Hledat ...

Asistentka / asistent vedení společnosti

Náplň práce:

  • administrativní podpora vedení společnosti (vyřizování korespondence – dobrá znalost písemné češtiny, telefonátů, emailů, přijímání vzkazů atd.)
  • práce se smlouvami a jinými dokumenty (přijímání, evidence, archivace, skartace, kopírování)
  • zařizování služebních cest + jejich vyúčtování
  • samostatné řešení a plnění úkolů zadaných vedoucím pracovníkem společnosti
  • zajištění elektronického schvalovacího procesu faktur a pokladních dokladů
  • spolupráce s marketingovým oddělením
  • vedení docházky zaměstnanců, výpočet stravenek

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na pozici asistentky vítána
  • pokročilá uživatelská znalost MS Office
  • dobré komunikační a organizační dovednosti
  • proaktivní přístup k práci a loajalita
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • práci na plný úvazek

Nabízíme:

  • mobil, PC
  • finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a profilu kandidáta
  • možnost čerpání zaměstnaneckých benefitů (stravenky, příspěvky na životní a penzijní pojištění, výuka angličtiny…)
  • seberealizaci a odborný růst bez omezení

 Životopisy prosím zasílejte na emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.